Garantia se acorda in conformitate cu legile române in vigoare la data cumpararii produselor (Legea 449/2003 cu modificarile si completarile ulterioare).
Drepturile consumatorului sunt in conformitate cu prevederile legilor valabile la data cumpararii.
1. In masura in care este posibil produsele expediate de catre societatea noastră către clientii magazinului virtual vor fi testate inainte de fi trimise spre expeditie;
2. Impreuna cu produsele comandate, clientul va primi documentele de achizitie: factura fiscala emisa pe numele acestuia si certiticatul de garantie. Pastrati aceste documente impreuna cu accesoriile cu care a fost livrat produsul. Este recomandat sa pastrati ambalajul original al produselor (pentru acele produse unde se specifica pastrarea amalajului original, seriile de identificare fiind inscriptionate pe ambalaje).
3. Garantia produselor se solutioneaza prin trimiterea acestora la adresa de pe factura care le-a insotit, prin repararea, inlocuirea produselor defecte sau rambursarea contralavorii acestora (stornarea facturii de vanzare), alegerea apartinand S.C. PROROM COMPUTERS, in functie de posibilitatea reparatiei produselor sau a stocului disponibil. Plata transportului pentru produsele trimise in vederea solutionarii garantiei va fi suportata de catre client;
4. Perioada de garantie comerciala este de 12-24 luni de la data cumpararii produsului si este specificata atat in prezentarea produsului in magazinul virtual cat si pe certificatul de garantie primit. Produsele vor fi insotite la livrare de certificatul de garantie in care este specificata perioada pentru care se acorda garantia, pentru fiecare produs de pe factura de achizitie. Solutionarea garantiilor se va face de catre societatea noastra in termen de maxim 15 zile lucratoare de la receptia acestora iar perioada de garantie se va prelungi cu timpul scurs de la predarea produsului pentru reparatii si pana la predarea acestuia in stare de functionare catre cumparator.
5. Produsul trimis in vederea rezolvarii garantiei va fi obligatoriu insotit de documentele de achizitie (factura si certificatul de garantie), o descriere a defectului reclamat, ambalajul original al produsului (pentru produsele unde se specifica pastrarea acestuia), precum si eventualele accesorii care insotesc produsul;
6. Garantia nu se refera la produsele incadrate in categoria consumabilelor (Exemplu: baterii, acumulatori), acopera doar viciile de fabricatie si nu acopera manipulari / instalari / utilizari incorecte si nici deteriorarile mecanice survenite pe perioada transportului acestora catre client de posta / curier (in acest caz indreptati reclamatia la primirea marfii catre serviciul de transport ales de dvs care a produs paguba);
7. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente / piese arse sau fisurate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
8. Pentru trimiterea produselor la garantie completati si trimiteti in mesaj urmatorul formular:
Model formular de trimitere la garantie. Copiati si trimiteti in mesaj urmatoarele randuri:
.............................................................................................................................................
Dupa primirea de catre noi a mesajului, in termen de maxim 48 de ore lucratoare, dupa ce noi vom verifica documentele de achizitie emise pe numele clientului ( in baza noastra de date ), vom expedia pe aceeasi adresa o confirmare si un numar de inregistrare pentru cererea dumneavostra. Dupa primirea acesteia, se poate expedia coletul catre noi.
Nu vom ridica de la posta sau curier colete fara ca noi sa fi primit in prealabil o informare scrisa - conform formularului de mai sus - despre acestea.
Nu trimiteti catre noi colete cu plata (transport sau ramburs). Nu vom ridica de la posta sau curier coletele cu plata. Transportul produselor returnate de la client catre noi (sau pentru garantie) cade in sarcina expeditorului. In cazul returului produselor vom rambursa doar valorile facturate de catre noi (pentru care avem documente justificative) nu ai alte sume facturate de catre diversi curieri. Nu vom putea achita/rambursa alte sume fara a dipune de documente justificative legale in acest sens.