Produsele achiziţionate la distanţă se
pot returna conform O.G. 130/2000 si O.G. 34/2014
Consumatorul are dreptul să notifice în
scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea
unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în
cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Aveti deci dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la primirea bunurilor comandate (momentul semnarii mandatului/awb-ului de catre consumator-client). Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. In termen de maxim 48 de ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi prin e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata.
Produsele
pot fi returnate in urmatoarele conditii:
Formular digital pentru returnarea produselor:
https://telecomanda-tv.ro/i/info/115/
1. In cazul in care doriti returnarea produselor in cele 14
zile , va rugam sa ne adresati o notificarea scrisa la adresa de e-mail: contact@telecomanda-tv.ro, complectand formularul digital de mai sus sau prin posta la adresa mentionata mai jos in care sa specificati:
.............................................................................................................................................
Model formular de retragere cu explicatii privind completarea:
Catre: S.C. PROROM COMPUTERS S.R.L., Filiasi, Bd.Racoteanu, Bl.I3, Parter, Jud.Dolj, Cod.Postal 205300, Tel. 0769.637.870, contact@telecomanda-tv.ro
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractual referitor la vanzarea urmatoarelor:
Produse: (Se va completa cu Produsele Facturate/Primite)
Comandate/Primite la data/Cu documentul: (Data comenzii / Data primirii produselor / Nr.Factura)
Nume si prenumele consumatorului: (Numele si Prenumele Consumatorului/Clientului)
Adresa consumatorului: (Adresa completa a Consumatorului/Clientului)
Semnatura consumatorului (Doar in cazul in care aceasta notificare este pe hartie)
Data:
................................................................................................................................................
2. S.C. PROROM COMPUTERS S.R.L
va inapoia contravaloarea produselor returnate in cel mult 14 de zile de la
data denuntarii in scris a contractului, prin mandat postal sau transfer bancar (la alegerea dumneavoastra), cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca, produsele comandate au fost livrate catre client printr-o alta metoda de transport decat posta normala (metoda standard de livrare), iar cheltuielile de transport nu au fost facturate de catre S.C. PROROM COMPUTERS S.R.L. ci direct in numele dumneavostra de catre curier.
Suma inapoiata (cat si conditiile de
returnare) nu include cheltuielile de transport pentru produsele returnate de la consumator/client catre S.C. PROROM COMPUTERS S.R.L.
Nu trimiteti spre returnare colete cu plata ramburs.
Nu vom accepta coletele cu plata la destinatar (S.C. PROROM COMPUTERS S.R.L.). Nu vom putea achita/rambursa alte sume fara a dipune de documente justificative legale in acest sens.
Returnarea sumelor facturate va fi facuta dupa ce noi vom desface coletele primite si vom constata starea si integritatea produselor receptionate precum si a eventualelor accesorii cu care acestea au fost livrate.
3. Produsele trebuiesc returnate in
starea in care au fost primite, in ambalajul original (fără ca acesta să fie deteriorat astfel incat codurile produselor sa nu mai poata fi identificate) si insotite de toate accesoriile si documentele originale cu care acestea au fost livrate. Nu pot fi returnate produdele care prezinta urme clare de utilizare sau ale căror accesorii au fost deteriorate. Deteriorarea
produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea
returului. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări
fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri;
4. Nu desfaceti carcasa produsului !
Ruperea sigiliului duce automat la pierderea garantiei si a posibilitatii de
returnare. Nu zgariati, nu loviti, nu
aplicati autocolante, nu scrieti nimic pe produs sau pe ambalajul acestuia;
5. Produsele care au consumabile, se vor
returna fara acestea, iar pretul consumabilelor se va scadea din suma returnata (Ex. Nu se pot returna bateriile, cartusele de imprimanta – in cazul in care
acestea au fost desigilate si utilizate);
6. Adresa de destinatie pentru produsele returnate este : S.C. PROROM COMPUTERS S.R.L., Loc. Filiasi, Jud.Dolj, Cod postal 205300, Bulevardul Racoteanu, Bloc I3, Parter, Tel. 0769.637.870
7. Platforma SOL. Pentru solutionarea online a litigiilor in materie de achizitii la distanta (din magazinul nostru virtual), va punem la dispozitie link-ul catre platforma "SOL" - Solutionarea Online a Disputelor: